vrijdag 3 januari 2014

Voor wie dit leest, alvast een mooi, muzikaal 2014 toegewenst vanuit ons mooie Balloo.
Zoals je weet staan er grootse plannen op stapel voor De Harmonie. Het orkest bestaat nu 40 jaar, oef, wat lang alweer, en nog steeds met Gerard Wiarda als dirigent.

Ik heb 40 dagen niets op mijn blog geschreven terwijl ik het wel had beloofd. Mijn persoonlijke goede voornemen is dat daar verandering in komt. Dat is dan ook mijn enige goede voornemen. Lijkt me wel voldoende.
Toen ik dit blog herontdekte kreeg ik allemaal nachtmerries. Al die tijd niets meer gedeeld terwijl we zo druk zijn met de voorbereidingen. Vanaf nu vliegen de berichtjes jullie om de oren.
En het gaat overal over, niet in het minst om mijn gepieker hoe ik het vertaalde libretto netjes onder de noten krijg. De tips daarover lopen nogal uiteen. Heb je er ook een idee over, reageer dan vooral.
Ik heb nu twee dingen uitgewerkt en die ga ik allebei uitvoeren. Later meer daarover.

François Soons
Wim van den Driessche
Amse is al een tijdje bezig met de nieuwe website, dat wil zeggen, hij heeft ons een link gestuurd en wacht nu op ons commentaar.

Het is nu tijd om de hoofdrolspelers aan jullie voor te stellen. Mozart wordt gezongen door tenor François Soons. Bariton Wim van den Driessche zingt Salieri. Beide mannen wachten vol ongeduld op het libretto. Daar wordt hard aan gewerkt.

Volgende keer iets meer over het cv van de zangers en bovendien een paar foto's uit het filmpje.

Groet,

Tera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten