donderdag 23 januari 2014

Veel

Al een paar weken gebeurt er heel veel bij De Harmonie. Amse heeft een nieuwe website gemaakt omdat heel veel mensen een klein tikje mopperden. De site, webstek op z'n Drents, ziet er fantastisch uit. Joke en Lynette hebben de bezetting rond. Mocht je toch nog mee willen doen dan kun je me bellen op 06 48 25 76 24. Dan geef ik je adresgegevens door aan Joke en Lynette.
Het Myrakwartet heeft geld opgehaald in een Zorgcentrum. Vast een goed idee voor diegenen die in een ensemble spelen.
De zangers, vooral 'Mozart' zitten te springen om het vertaalde libretto. Heren, als jullie dit lezen: ik ben op tweederde dus vrijdag moet het af zijn.

Tot gauw en laat me eens weten wat je interesseert.  Voor  mij is alles .gewoon', lukt het niet met het blog of wil je iets weten dan kun je me altijd een mail sturen.

Groet,

Tera


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten