zondag 10 november 2013

Emilie! en... we hebben gefilmd.


Harpconcerten zijn niet echt algemeen. Door stom toeval deze week twee harpistes in Groningen, Lavinia bij het NNO en Emilie bij De Harmonie en beiden met Franse, vrouwelijke componistes.
Morgen/ straks concert in Vries. Hierbij een leuke foto van Emilie Bastens, onze solist. Als je ons concert in Vries niet kon bijwonen zijn er nog kansen in Middelstum en Groningen.
Jaren geleden kon het bestuur geen harpist vinden en werd ik gevraagd om te helpen met zoeken.Het was niet voor een solo maar voor een orkestpartij. Ik heb ongeveer alle harpisten uit ons land aan de lijn gehad waaronder Lavinia, ook nog student. Teneinde raad belde ik Ernestine Stoop, die ik een paar keer geprogrammeerd had voor een podium. Haar leerling Emilie Bastens kon komen. Gerard en Emilie hebben toen afgesproken dat Emilie zou komen soleren als ze afgestudeerd zou zijn.
Bij deze!

Tot nu toe zijn er geen reacties geweest op mijn geschrijf. Ik vind het leuk als je reageert. Vandaag (zaterdag 9-11) begreep ik van lezers dat het moeilijk is om op het blog te komen.
We hebben dat veranderd. Het moet nu beter gaan.
Mocht het toch niet lukken dan kun je een mail sturen aan info@teravandenheuvel.nl of via de webmaster van www.deharmoniesite.nl. Dan plaatsen wij je reactie.

Geniet van de foto van Emilie. Op haar site kun je heel veel meer vinden.
Volgende keer weer wat meer over de opera en vooral het filmpje waar we mee bezig zijn.

Tera
                                                                                                                                                                                     




Geen opmerkingen:

Een reactie posten